Nešto se kuha!

Siječanj 2013 (2)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (2)
Rujan 2012 (3)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (4)
Svibanj 2012 (3)
Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (6)
Siječanj 2011 (1)

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Opis bloga
Nešto se kuha...a i pece!
Blog s detaljnim receptima za pripremu hrane. Jednostavno izvedivo cak i za one koji tek pocinju "ordinirati" po kuhinji!



Nešto se kuha

Promote Your Page Too






















S veseljem ću isprobati vaše omiljene recepte, samo ih proslijedite:

nestosekuha@gmail.com







Do sada smo već ponešto kuhali i pekli:

Jela od mesa
Čobanac
Lovački gulaš

Jela od povrća
Rižoto od poriluka
Pita od poriluka
Krem juha od graška
Zdravoseljačka salata
Francuska pita od povrća

Prilozi
Knedle od dizanog tijesta

Dizano tijesto
Peciva cvijetići
Buhtlice s parmezanom

Kolači od dizanog tijesta
Ferdinand kiflice
Krafne

Kolači
Brownie
Čokoladni muffini
Košarice s jagodama
Brzi kolač s marelicama i kupinama
Cupcakes s borovnicama
Čoko kolač za 3 minute
Pita od jabuka
Speculaas

Torte
Cheesecake light
Đurina torta
Kesten torta
Ferrero torta

Torte s fondantom
Rajska torta
Hello Kitty torta
Bubamara
Žabica

Nešto za klince
Rižoto za klince
Kroketi/ popečci sa sirom

Ostalo
Štrukle
Džem od jagoda





15.02.2011., utorak

Cheesecake light

...ili kako je vaša Blondie ponovo uprskala stvar, ovaj put na sreću thumbup
No, prije nekih par godina kad je zajedno s onom famoznom slastičarnicom na Kaptolu krenula priča o the torti, dobila ja od frendice recept za istu. Navodno oriđiđi! Svi tortu hvale, ja do Kaptola od puno posla ne stižem, gosti (ne sjećam se više tko) stižu za vikend pa i ja krenem u nabavku potrebnog materijala(i kalupa) i pečem tortu. Jeli gosti, nosila na posao...Za 2 dana stigla moja frendica s malom, proba, kaže: "Super, nije tako teška kao "prava", bit će zbog sira". "Kako zbog sira?" sad sam već u čudu...al vaša Blondie ipak skuži- u oriđiđi ide punomasni krem sir (tipa Philadelphia ili ABC) a ja sam pravila s običnim svježim. Uglavnom, to se pokazalo kao dobitna kombinacija jer svi siroljupci mogu uživati u ovoj osvježavajućoj tortici bez osjećaja težine u želucu nakon konzumacije.

Dakle za light čizicu potrebno vam je:

Za tijesto:

15 komada petit beure keksa
10 dkg maslaca
2 jušne žlice šećera
1 vanilin šećer

Za I fil:

50 dkg svježeg kravljeg sira (Zagrebački)
5 jaja
25 dkg šećera
1 vanilin šećer
korica limuna(po ukusu)

Za II fil:

4 kisela vrhnja 20%mm
6 žlica šećera
2 vanilin šećera

Smrvite kekse i pomješajte s omekšalim maslacem, dodajte šećer i vanilin šećer. Dobit ćete poprilično čudnu smjesu...

Photobucket

...ali to je u redu. Hrabro nastavite dalje! Morala sam ovo napomenuti jer sam prvi put bila u čudu i uvjerena da sam nešto zbrljala. Obložite kalup aluminijskom folijom. I dolje i po rubovima! Preporuka- pravite u kalupu za torte koji se da otvoriti kako vam folija ne bi zadavala prevelike probleme pri serviranju. Moj kalup je promjera 26 cm. Dobivenu smjesu utisnite u kalup pa istresite prvi fil. Za njega najprije trebate ocijediti sir. Preporučila sam Zagrebački sir zato što sam s njim radilaa prvi put i bilo mi je kremastije. Ocijeđeni sir najprije dobro izradite mikserom dok ne postane kremast. Dodajte šećer i vanilin šećer. Jedno po jedno jaje, koricu limuna po ukusu. Ako zaboravite staviti limun u prvu filu(kao što je Blondie ovaj put zaboravila) stavite ga u drugu, dođe vam na isto. Dakle, kad ste dobro umutili prvi fil istresite po smjesi i pecite cca 45min u pećnici koju ste prethodno ugrijali na 180C. Pazite da vam ne zažuti. Ako imate tu i tamo poneku smeđu točkicu je OK, ali ništa više od toga. Čim skužite da smeđi- stišavajte! Nakon 45 minuta bilo bi dobro da vam izgleda ovako:

Photobucket

Joj, da dobro- imam slabu pećnicu i nisam pretjerivala s temperaturom zubo
Sad drugi fil. Tu stvarno nema mudrosti. Najprije malo izradite vrhnje, dodajte šećer i vanilin šećer. Sad ide mudrost: Ovaj prvi fil je jako mekan i porozan pa morate lagano, žlicu po žlicu sipati drugi fil na prvi. Pecite sve skupa još 15 minuta. Sad više ne morate toliko histerično zavirivati u pećnicu jer ste u prethodnih 45 već sigurno postigli pravu temperaturu. Kad 15 minuta prođe, izvadite ga van i pustite da se ohladi!

Photobucket

Nemam pojma šta ću vam skuhati za drugi put. Nadam se da ću naći malo vremena za štrukle!

- 05:45 - Komentari (17) - Isprintaj - #