Nešto se kuha!

Siječanj 2013 (2)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (2)
Rujan 2012 (3)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (4)
Svibanj 2012 (3)
Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (6)
Siječanj 2011 (1)

< srpanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Opis bloga
Nešto se kuha...a i pece!
Blog s detaljnim receptima za pripremu hrane. Jednostavno izvedivo cak i za one koji tek pocinju "ordinirati" po kuhinji!



Nešto se kuha

Promote Your Page Too






















S veseljem ću isprobati vaše omiljene recepte, samo ih proslijedite:

nestosekuha@gmail.com







Do sada smo već ponešto kuhali i pekli:

Jela od mesa
Čobanac
Lovački gulaš

Jela od povrća
Rižoto od poriluka
Pita od poriluka
Krem juha od graška
Zdravoseljačka salata
Francuska pita od povrća

Prilozi
Knedle od dizanog tijesta

Dizano tijesto
Peciva cvijetići
Buhtlice s parmezanom

Kolači od dizanog tijesta
Ferdinand kiflice
Krafne

Kolači
Brownie
Čokoladni muffini
Košarice s jagodama
Brzi kolač s marelicama i kupinama
Cupcakes s borovnicama
Čoko kolač za 3 minute
Pita od jabuka
Speculaas

Torte
Cheesecake light
Đurina torta
Kesten torta
Ferrero torta

Torte s fondantom
Rajska torta
Hello Kitty torta
Bubamara
Žabica

Nešto za klince
Rižoto za klince
Kroketi/ popečci sa sirom

Ostalo
Štrukle
Džem od jagoda





30.07.2012., ponedjeljak

Čoko kolač za 3 minute

O da! Dobro ste pročitali. Smutite ga za 1 minutu i još 3 je u mikrovalnoj i to je to! Obožavat ćete ga, vjerujte mi!

No, prije recepta- naša Igra pogađanja. Hrpa ekipe je na godišnjem, malo nas se igralo, ali cure stvarno vam je dobro išlo yes.
Prvo mjesto je podijeljeno, a prva među prvima je: tadam Cook and play s pogođenih 8 sastojka.
U stopu ju slijedi Andrea . Andrea je imala 9 pogođenih, ali je napisala 11 sastojaka. Pod rednim brojem 10 su oba sastojka bila točna, a poštujuć pravila igre morala sam nažalost uvažiti samo jedan. Sorry Andrea :(
I treća (sreća) s također 8 pogođenih Amaterka !
A druga u igri,ali samo u ovoj igri, inače je prva i sasvim jedinstvena Tox Fox , s pogođenih 6 sastojaka!
Curke, veliko hvala na sudjelovanju. Cooky čestitam ti!
Tročlani žiri u sastavu Cooky, Amaterkica i ja se dogovorio da će Igra pogodi sastojke imati malu pauzu. Cooky sliku postavlja od 16.08. na dalje.
I igra mjeseca u kojoj pravimo salate se produžila i na kolovoz!

A sad ponovno recept...
Prije 2 tjedna sam se napokon doguzala do predrage mi prijateljice. Kupila žena stan prije punih godinu dana, a ja nikako svratiti. A kod nje je u kuhinji uvijek veselo. Voli kuhati, a rođena je i odrasla u USA pa uvijek sprema nešto drugačije. I Ima hrpu začina, dodataka, posudica...s kojima ne znam niti što bih, ali svejedno me vesele! Baš kao što me i ovaj kolač razveselio...Ona ga je skinula s neta i kad ukucata 3 minute brownies prvo dobijete ovo . I svi slijedeći linkovi su s istim receptom.

Osnova:
4 žlice brašna (stavila sam oštro)
4 žlice šećera
2 žlice kakaa (gorkog)
1 jaje
3 žlice mlijeka
3 žlice ulja

A ja sam još dodala:
malo vanilin šećera
malo nastrugane čokolade za kuhanje

Za serviranje:
Twice vanilija
breskve

U zdjelicu koja ide u mikrovalnu stavite i izmješajte suhe sastojke dok vam se grudice kakaa ne raspadnu. Dodajte jaje, promiješajte, ulje i mlijeko pa još jedno miješanje i to je to. Kad se smjesa sjednači dodajte čokoladu ako ju želite staviti i sve fino u toj istoj zdjelici stavite u mikrovalnu na 1000W na 3 minute. Ako vam mikrovalna ide max do 700 W neka kolačić bude unutra 3,5 minuta i to je sva mudrost!!


Photobucket
nisam mogla odliti da ne probam

Naravno, ako nemate prikladnu zdjelicu koristite šalicu samo pazite da vam nerazmiješanog brašna ne ostane u uglovimaNema hrpe prljavog suđa, nema zagrijanog doma, a kolač miriši...naravno vi u biskvit još možete staviti i cimet, npr...vjerujem da bi i konzervirano voće bila dobra opcija...kako vam drago.
Inače nismo korisnici mikrovalne. Imamo ju, ali je dobro umotana čekala, izgleda baš ovaj recept, u dvorišnoj zgradi. Vrijedilo ju je vratiti. Svoje prvo i jedno od mnogih pravljenja ovog kolača sam servirala sa sladoledom od vanilije i breskvama. Koristila sam Twice jer mi je on nekako manje slađi i lakši od ostalih sladoleda. Dio bresaka sam narezala na kockice a dio izmikslala štapnim mikserom- ubojita kombinacija!


Photobucket

Svima toplo preporučam, a kladim se da će se mnogi lako dati nagovoriti!
A Tox i Dražen? Šta kažete??
- 22:03 - Komentari (21) - Isprintaj - #