Nešto se kuha!

Siječanj 2013 (2)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (2)
Rujan 2012 (3)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (4)
Svibanj 2012 (3)
Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (6)
Siječanj 2011 (1)

< svibanj, 2012 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Opis bloga
Nešto se kuha...a i pece!
Blog s detaljnim receptima za pripremu hrane. Jednostavno izvedivo cak i za one koji tek pocinju "ordinirati" po kuhinji!



Nešto se kuha

Promote Your Page Too






















S veseljem ću isprobati vaše omiljene recepte, samo ih proslijedite:

nestosekuha@gmail.com







Do sada smo već ponešto kuhali i pekli:

Jela od mesa
Čobanac
Lovački gulaš

Jela od povrća
Rižoto od poriluka
Pita od poriluka
Krem juha od graška
Zdravoseljačka salata
Francuska pita od povrća

Prilozi
Knedle od dizanog tijesta

Dizano tijesto
Peciva cvijetići
Buhtlice s parmezanom

Kolači od dizanog tijesta
Ferdinand kiflice
Krafne

Kolači
Brownie
Čokoladni muffini
Košarice s jagodama
Brzi kolač s marelicama i kupinama
Cupcakes s borovnicama
Čoko kolač za 3 minute
Pita od jabuka
Speculaas

Torte
Cheesecake light
Đurina torta
Kesten torta
Ferrero torta

Torte s fondantom
Rajska torta
Hello Kitty torta
Bubamara
Žabica

Nešto za klince
Rižoto za klince
Kroketi/ popečci sa sirom

Ostalo
Štrukle
Džem od jagoda





28.05.2012., ponedjeljak

Košarice s jagodama- Igra kuhanja!

Stvarno onoj mojoj preslatkoj bubamarici nije suđeno!
Naime, zagužvalo mi se zadnjih par dana pa nisam stigla do laptopa, a danas sam skužila da se kraj mjeseca opasno bliži i da je stvarno krajnje vrijeme da objavim košarice!
Obožavam ih! Imaju najsavršeniju kremu koju ste ikad probali, kunem se ;)! Prvi put sam ih jela prije 2 godine, donijela mi ih strina za babinje ;) Nikom ih nisam davala. Sakrila sam ih u fridž, vadila po skrivečki. Nisam se dugo morala skrivati ;) Dobro, da ne ispadnem zadnje prase, donijela je strina još puno toga :)
Znači, nisu komplicirane, krema je brza i fina, sezona je jagoda...znate što vam je činiti.
Po receptu je smjesa tijesta za 20 košarica. Ne znam kakvih. Moje su promjera 6cm i napunila sam ih 20. Ostala mi je za još trećinu. To sam zamrzla jer sam bila na knap s vremenom za pečenje druge ture. Nisam nikad zamrzavala sirovo tijesto. Nadam se da će biti dobro. Probam pa vam javim. Idemo na recept. Rudolph ga zove 321 i on zamrzava ostatke :)
30 dkg oštrog brašna
20 dkg putra
10 dkg šećera u prahu
1 žutanjak
1 vanilin šećer
ribana korica limuna po želji
E sad, vidila ja Rudolpha...ček,ček! Vi ne znate tko je Rudolph?? Moj najdraži kuhar na 24kitchen! Muž mi malko ljubomoran na njega ;) Dakle, vidjela žaba Rudija da on sve strese na podlogu i rukama umijesi tijesto pa probala i ja. Negdje na pola puta sam bila ljuta ´ko ris na samu sebe, ali na kraju sam bila zadovoljna. Vi mijesite kako radite inače. Za one koji baš i nisu vješti evo preporuke: u posudi kratko izradite maslac, dodajte šečer, vanilin šećer pa promiješajte, zatim žumanjak pa brašno. Kad više ne budete mogli miješati kuhačom istresite na površinu. Kratko mijesite. Umotajte u prozirnu foliju i smjestite u frižider na neko vrijeme. Punite košarice. Imam jednu super caku za punjenje košarica, ali ovo tijesto je previše lomljivo pa ću vam ju pokazati drugi put. Košarice pecite 10 minuta na 180°C. Još vruće ih istresite van kako znate i umijete. Držim vam fige ;)
Dok se hlade radite fil:
3 dcl mlijeka
6 dkg šećera
3dkg škrobnog brašna
(to su vam 2 ne baš vrhom pune žlice)
2 žumanjka
1 vanilin šećer
Dobro izradite žumanjke sa šećerom i vanilin šećerom, dodajte škrobno brašno, razrijedite s 1 dcl hladnog mlijeka. Preostala 2 dcl zakuhajte i još kipuće polako dodavajte žumanjcima. Vratite na vatru i kuhajte kratko, dok se ne zgusne. Ohladite miješajući i u hladno dodajte izrađena 2 dcl vrhnja za šlag.
Na hladne košarice sam stavljala sitno narezane jagode, gore the kremu, malo ukrasila i to je to!
E sad, meni je ova smjesa kreme bila dovoljna za 20 košarica, nisam koristila dodatni šlag za ukrašavanje. Ako procjenite da bi vam kreme moglo pomanjkati, možete na košarice staviti kremu, jagode pa gore vrhnje za šlag (ili već koji koristite)!

Uglavnom htjedoh reći- trud će vam se stostruko isplatiti. Malo sam si ispekla prste s košaricama, ostalo je pjesma! Doslovce su se topile u ustima, a i s tanjura! Probajte, nemojte mi samo vjerovati na riječ :)
Umalo zaboravih fotkice:

Photobucket

Photobucket
- 01:05 - Komentari (15) - Isprintaj - #