Nešto se kuha!

Siječanj 2013 (2)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (2)
Rujan 2012 (3)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (4)
Svibanj 2012 (3)
Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (6)
Siječanj 2011 (1)

< srpanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Opis bloga
Nešto se kuha...a i pece!
Blog s detaljnim receptima za pripremu hrane. Jednostavno izvedivo cak i za one koji tek pocinju "ordinirati" po kuhinji!



Nešto se kuha

Promote Your Page Too






















S veseljem ću isprobati vaše omiljene recepte, samo ih proslijedite:

nestosekuha@gmail.com







Do sada smo već ponešto kuhali i pekli:

Jela od mesa
Čobanac
Lovački gulaš

Jela od povrća
Rižoto od poriluka
Pita od poriluka
Krem juha od graška
Zdravoseljačka salata
Francuska pita od povrća

Prilozi
Knedle od dizanog tijesta

Dizano tijesto
Peciva cvijetići
Buhtlice s parmezanom

Kolači od dizanog tijesta
Ferdinand kiflice
Krafne

Kolači
Brownie
Čokoladni muffini
Košarice s jagodama
Brzi kolač s marelicama i kupinama
Cupcakes s borovnicama
Čoko kolač za 3 minute
Pita od jabuka
Speculaas

Torte
Cheesecake light
Đurina torta
Kesten torta
Ferrero torta

Torte s fondantom
Rajska torta
Hello Kitty torta
Bubamara
Žabica

Nešto za klince
Rižoto za klince
Kroketi/ popečci sa sirom

Ostalo
Štrukle
Džem od jagoda





19.07.2012., četvrtak

Rižoto za klince

Neki dan me čitateljica na FB zamolila za neki dobar i brz recept za klince...i ponovo sam pala u totalnu komu. Princeza je obožavala sva variva, lešade, voće...dobro, ne baš sve. Ništa previše crveno i bijelo nije jela. To znači da joj ja nisam mogla napraviti neki brzinski obrok tipa tjestenina s vrhnjem ili šalšom. E to kad čujem da klinci vole, podivljam, da ne kažem nešto drugoburninmad. Ali dobro, uvijek sam morala konkretno kuhati, ali dijete je fino papalo. I onda je jesenas/zimus krenuo štrajk! (Možda to ima veze s bracom koji nam je tada stigao??)Počela je izbacivati jedno po jedno jelo, još do neki dan je jela špinat... a sad smo samo na juhi, mesu, riži, tjestenini, nekad krumpiru, mlijeku, ponekad pecivu i Kinder pingviu. Kinder pingui!! Ma nemam ja ništa protiv slatkiša, ali činjenica da mi dijete skoro svaki dan jede KP za užinu umjesto voća me izluđuje. Jučer sam dobrih pola sata hodala za njom po dvorištu kako bi ona izvoljela pojesti breskvu. I uspjela sam. Danas- nema šanse! I nema podvale kod nje. One hrpu toga NEĆE niti probati! "Bak (bljak)! To je bak, mama!" ili "Fuj" to su njeni komentari. U nedjelju sam za prilog pekla paradajze i tikvice. Krenula sam s tikvicama: "Vidi mila, krumpirići!" Hoće! Ubacila je malu kockicu u usta, jednom zagrizla i iskotrljala ostatak jezikom van! headbang                                                                                                                                                             
Trenutno je, osim juhice, isključivo bistre da ne bi bilo zabune, rižoto najpovrtnije jelo koje jedemo. Svašta prođe unutra, povrće zdruckam vilicom i mala sve spraši ko´ velika, redovno traži još zubo!


Recept je, uz to, jednostavan i brz pa nitko sretniji od mene. Naravno, pazim da nije prečesto, jer ako i bez njega ostanemo dijete će mi početi gristi po dvorištu cry


Za 1 malu i 1 veliku osobu vam je potrebno:


1/4 glavice luka (poriluk uvijek kad je pri ruci)


1mrkva


1manja tikvica


1/2 svježe paprike


pileće bijelo meso


1 dcl riže


žlica ulja


začini po želji


Navela sam povrće koje sam koristila neki dan. Inače ubacim što god imam, a da je po mogućnosti domaće. Na ulju lagano popržiti luk, ne predugo. Minutu, dvije. Dodati mrkvu naribanu ili narezanu na sitne kockice. Dinstati par minuta pa ubaciti papriku i nastaviti dinstati. Po potrebi podlijevati vodom. Dodati piletinu, kratko promiješati, ubaciti tikvicu pa još dinstati minutu, dvije. Sve začiniti i dodati rižu. Podliti vodom. Pazite da ne pretjerate s vodom. Za početak vam je dovoljno 2 dcl vode. Povremeno promiješati, podliti i provjeriti ukus. Kad je riža dovoljno mekana- isključiti zujo Uvijek vodim računa da mi rižoto ne bude presuh, odnosno, nastojim tijekom kuhanja doliti dovoljno vode tako da malo tekućine ima i pri serviranju. Naravno, prije nego tanjur stigne na stol vilicom zdropim povrće rofl Da ne bi bilo nismo znali! Njeno Visočanstvo izvoljeva jesti sir pa joj često po rižotu naribam i sira!



 


- 00:22 - Komentari (16) - Isprintaj - #