Nešto se kuha!

Siječanj 2013 (2)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (2)
Rujan 2012 (3)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (4)
Svibanj 2012 (3)
Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (6)
Siječanj 2011 (1)

< travanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Opis bloga
Nešto se kuha...a i pece!
Blog s detaljnim receptima za pripremu hrane. Jednostavno izvedivo cak i za one koji tek pocinju "ordinirati" po kuhinji!



Nešto se kuha

Promote Your Page Too






















S veseljem ću isprobati vaše omiljene recepte, samo ih proslijedite:

nestosekuha@gmail.com







Do sada smo već ponešto kuhali i pekli:

Jela od mesa
Čobanac
Lovački gulaš

Jela od povrća
Rižoto od poriluka
Pita od poriluka
Krem juha od graška
Zdravoseljačka salata
Francuska pita od povrća

Prilozi
Knedle od dizanog tijesta

Dizano tijesto
Peciva cvijetići
Buhtlice s parmezanom

Kolači od dizanog tijesta
Ferdinand kiflice
Krafne

Kolači
Brownie
Čokoladni muffini
Košarice s jagodama
Brzi kolač s marelicama i kupinama
Cupcakes s borovnicama
Čoko kolač za 3 minute
Pita od jabuka
Speculaas

Torte
Cheesecake light
Đurina torta
Kesten torta
Ferrero torta

Torte s fondantom
Rajska torta
Hello Kitty torta
Bubamara
Žabica

Nešto za klince
Rižoto za klince
Kroketi/ popečci sa sirom

Ostalo
Štrukle
Džem od jagoda





30.04.2012., ponedjeljak

Hello Kitty torta

Princeza je proslavila i drugi rodjendan. Da,da! Ste vidjeli kako veliku `ćer imam? Tog dana smo putovali s našom bakom za Slavoniju pa iako je službeni party bio naknadno, morala sam joj ispeći tortu. Njoj! Ili sebi? Ne znam više... no uglavnom, stvorila sam si još jednu priliku da se uhvatim fondanta!
Recept za tortu sam našla na Coolinarici i možete ga naći ovdje . Već se godinu dana brusim na nju. Doduše, malo sam ju promjenila. Ne bi baš bilo zgodno da sam tortu za dvogodišnjakinju natopila alkoholom i na pitanje kako je ime torti odgovorila Kiling me softly :) To je, naime, pravo ime tortice. Ali moja je izgledala kao HK pa čemu izmišljati treće ime?
Svjetski sam se namučila, priznajem. Neću vas nagovarati da ju pravite, osim ako sami nemate želju. Bilo je tu posla i posla, a imala sam i mamu za pomoć. A svi znaju da je moja mama pomoćnik koji vrijedi za 2 čovjeka.
Najprije sam pokupila nećakinji slikovnicu, izmjerila tepsiju i onda s dimenzijama iste i slikovnicom pod miškom ravno u fotokopiraonu. Tamo se žena pola sata mučila da mi slavnu gospođicu uveća na potrebnu dimenziju. Nije bilo šanse da ju nacrtam sama jer sam ja takav antitalenat za crtanje da je to prestrašno! Onda sam došla doma i uhvatila se pravljenja kokosovog mlijeka! Umjesto da sam ga kupila u DM-u, Bio&Bio, nekom većem Konzumu...(uglavnom ima ga svugdje) što bi svaki normalan čovjek napravio. I tako, zaprljah pola kuhinje suđa, još malo mužu sje* ljubljeni blender (pa samim time sebi i brak) da bih na kraju uštedjela čak 12 kuna. Da se ubiješ! Uglavnom, bila sam umorna od torte i prije samog početka.
Ne, nije mi bilo žao. I taj sam dan nešto naučila- KUPI KOKOSOVO MLIJEKO! I bar ponekad si ne zakompliciraj život! Iz principa vam neću staviti recept za mlijeko koliko sam bijesna, ali ako baš želite, naći ćete link na orginalnom receptu s Coolinarike.
Evo potrebnih sastojaka za biskvit, lim dimenzija 20 x 32cm:
8jaja
400 g šećera
140 g maslaca
140 g čokolade
120 ml mlijeka
120 ml kipuće vode
1 vanilin šećer
400 g oštrog brašna
80 g kako praha
4 žličice (one najmanje) praška za pecivo
prstohvat sode bikarbone
prstohvat soli
Dobro izradite šećer, vanilin šećer i žumanjke, na laganoj vatri otopite maslac, otopite čokoladu i sve dodajte žumanjcima. Dodati mlijeko i kipuću vodu. Ja sam dodala vruću vodu iz aparata, ona je oko 90°. Pomješati brašno, kakao, prašak za pecivo, sodu pa dodati tekućoj smjesi. U bjelanjke dodati prstohvat soli te istući u čvrst snijeg i dodati svemu, peći na 180° cca 45 minuta.
Hladan biskvit rezati na 3 lista, prethodno mu odstranite gornju koru. Nju odmah možete pojesti :)
Biskvit je prije filanja potrebno natopiti. Ja sam ga topila s mješavinom:
2 dcl kravljeg mlijeka
2 dcl kokosovog mlijeka
Po originalni receptu bi za natapanje i kremu trebalo koristite i neki liker od kokosa, ali kod mene to, zbog gore navedenih razloga, nije dolazilo u obzir. Inače bih ;).
Kad ste utrpali biskvit u pećnicu, krenite se baviti žutom kremom.
600ml kokosovog mlijeka
4 žumanjka
100 g škrobnog brašna
100 g šećera
1 vanilin šećer
1 šlag krema s okusom vanilije
Raditi slično kao puding. Izraditi dobro žumanjke sa šećerom i vanilin šećerom. U dobro izrađenu smjesu dodati škrobno brašno, izraditi. Zakuhati kokosovo mlijeko pa polagano, pogotovo u početku, dodavati smjesi. Sve skupa vratiti na vatru i kuhati dok se ne zgusne. Ukoliko vam se počne grudati, skinite s vatre, razmješajte pjenjačom i ponovo vratite. Naravno obavezno kuhati u posudi s debljim dnom i na laganoj vatri. Ohladite, a hladnu prekrijte prozirnom folijom pa stavite u frižider.
Meni je ispala malo rijeđa pa sam vam već dodala malo više brašna. Šlag krema dolazi kasnije...
Kad je biskvi hladan, a pustite da se dobro ohladi, razrežite ga i natopite. Izradite šlag kremu od vanilije. Radite ju samo sa 100ml mlijeka. Tako piše u receptu pa poslušajte. Nemojte se praviti pametni, kao ja, pa dodati mlijeka koliko piše na vrećici. Dodajte šlag kremu žutoj kremi pa krenite raditi kremu od jagoda:
8 dcl pirea od jagoda
100 g škrobnog brašna
100 g šećera
1 vanilin šećer
70 g maslaca
Sad me ubijte, ali stvarno se ne mogu sjetiti da li sam kupila 1 ili 2 paketa smrznutih jagoda (svaki paket ima 450g), ali sam si zapisala da sam dobila točno 7,7 dcl pirea.
Pire grijte na laganoj vatri. Umutite brašno, šećer i vanilin šećer, razmutite manjim dijelom pirea, dodajte u ostatak, kad sve zakuha dodajte maslac. Kuhati dok se ne zgusne. Ne brinite, brzo će! Obavezno filujte toplo, da vam se ne stegne. Kad ju stavite na biskvit, smjestite ju na kratko u ledenicu da se ohladi. Ja sam si ispraznila ledenicu i odmah na obadvije kore raspodjelila kremu od jagoda i stavila ih hladiti. Brzo će se ohladiti pa onda još dodajte žutu kremu i pospajate kore. Morala sam zbog fondanta završiti s korom i stvaiti kreme na samo 2 kore, ali vi možete kako vam drago. Možete kremu rasporediti na sve tri kore pa još gore staviti glazuru...
Imajte u vidu dimenzije lima iz mog recepta prije nego ju počnete peći. U original receptu stoji preporuka da se filuje u obruču za torte. To ima svoju svrhu- krema vam neće curiti van i sve će se dobro natopiti! Zaključak- torta je stvarno savršena, jedva čekam da ju radim ponovo. S kupovnim kokosovim mlijekom.
Evo je!
Tričava 3 sata mi je trebalo za ukrašavanje

Photobucket

Mašna :) punjena prozirnom folijom, ali samo do jutra!

Photobucket

Naravno, nemam niti jednu sliku same torte po dnevnom svjetlu. Samo presjek:

Photobucket


Mah, mah! Ili kako to moja princeza kaže: Book! Uskojo!
- 00:45 - Komentari (16) - Isprintaj - #