Nešto se kuha!

Siječanj 2013 (2)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (2)
Rujan 2012 (3)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (4)
Svibanj 2012 (3)
Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (6)
Siječanj 2011 (1)

< lipanj, 2012 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Opis bloga
Nešto se kuha...a i pece!
Blog s detaljnim receptima za pripremu hrane. Jednostavno izvedivo cak i za one koji tek pocinju "ordinirati" po kuhinji!



Nešto se kuha

Promote Your Page Too






















S veseljem ću isprobati vaše omiljene recepte, samo ih proslijedite:

nestosekuha@gmail.com







Do sada smo već ponešto kuhali i pekli:

Jela od mesa
Čobanac
Lovački gulaš

Jela od povrća
Rižoto od poriluka
Pita od poriluka
Krem juha od graška
Zdravoseljačka salata
Francuska pita od povrća

Prilozi
Knedle od dizanog tijesta

Dizano tijesto
Peciva cvijetići
Buhtlice s parmezanom

Kolači od dizanog tijesta
Ferdinand kiflice
Krafne

Kolači
Brownie
Čokoladni muffini
Košarice s jagodama
Brzi kolač s marelicama i kupinama
Cupcakes s borovnicama
Čoko kolač za 3 minute
Pita od jabuka
Speculaas

Torte
Cheesecake light
Đurina torta
Kesten torta
Ferrero torta

Torte s fondantom
Rajska torta
Hello Kitty torta
Bubamara
Žabica

Nešto za klince
Rižoto za klince
Kroketi/ popečci sa sirom

Ostalo
Štrukle
Džem od jagoda





11.06.2012., ponedjeljak

Bubamara torta

Djevojčici mjesto igračke!
No, evo napokon kratke pričice o mom masterpiec-u
HK je bila moja želja za princezin rođendan, ali mama je znala da će nju ipak najviše od svega razveseliti bubamara! I bila sam u pravu! Da ste samo vidjeli tu sreću, veselje i skakutanje oko fržidera kad ju je ugledala...vrijedilo je svakog truda! Moja princeza je zagriženi bubamarofan!
Tortu sam pekla za službenu proslavu i nije me ni upola umorila kao HK, a rezultat je i više nego zadovoljavajući. Ispala je baš onako kako sam htjela! I nije komplicirana! Stoga, ako imate volju i želju napraviti svoju prvu fondant tortu slobodno probajte baš bubamaru.
A bubamara vam je zapravo najobičnija jogurt torta izlivena u zdjelu obloženu rolatom s marelicama. Ziheraški, znam, ali me je HK toliko umorila da sam odustala od nekih drugih opcija. Samo je jogurtica dolazila u obzir.
Od Hello Kitty sam vas odgovarala, ali na ovu bih vas rado nagovorila jer nije komplicirana, čak i za fondant početnike, a izgleda stvarno efektno!
Za rolat će vam trebati:
8 jaja
8 žlica šećera
1 vanilin šećer
8 žlica brašna
2 žlice ulja
pekmez od marelica(ili bilo koji drugi, ili nutela) po potrebi.
Mikserom dobro izradite jaja, šećer i vanilin šećer. Nikad ne radim pozebno žumanjke, posebno bjelanjke. U dobro izrađenu smjesu dodajte jednu po jednu žlicu ulja. Na kraju, lagano kuhačom umiješajte brašno. Ne stavljam prašak za pecivo. Istresite u namašćen i brašnom posut pleh. Na dno pleha obavezno stavite papir za pečenje. Pecite cca 15 minuta na 180°C. Ako pečete duže presušit će vam se i mogao bi popucati, ali ne brinite, i ako popuca sve ćete srediti mameladom ;). Izvađenog i još vrućeg istresite na još jedan komad papira. Postojeći papir, onaj iz pleha, ogulite pa vratite na biskvit i zarolajte. Dakle, ako puca- ne proljevajte suze. Mlakog filujte odabranim filom i ako je pukao stisnite ga dobro, povezat će se.
Zdjelu najprije obložite proziornom folijom, režite 1cm debele kriške rolata i obložite posudu. Moja zdjela je promjera 22 cm, a duboka 11 cm, da se znate ravnati. Prije nego navalite na ostatak sjetite se da vam mora ostati dovoljno za prekriti vrh ;)
Napravite fil redosljedom kako piše:
1. Izraditi 1/2 litre vrhnja za šlag
2. Izraditi 4 dcl jogurta sa 20 dkg mljevenog šećera
3. 3 vrećice želatine namočiti u 150 ml hladne vode i ostaviti 5 minuta
4. Zagrijati 2 dcl jogurta, ali ne do vrenja.
U smjesu br. 3 dodati broju 4, sve dodati broju 2, na kraju sve dodati broju 1 i još sve skupa izmiksati. Na kraju umiješati voće po želji.
Ja sam dodala manju limenku ananasa i jednu šalicu mixa (višnje, kupine, crveni ribizl).
Sve istresite u zdjelu na rolate, na fil poslažite ostatke rolata.
Prvi put sam pravila rolat od svega 6 jaja pa mi je pofalilo. Zato sam u receptu povećala smjesu.
Doma sam se snašla Plasmon keksima ;)
Zdjelu strpajte u frižider na minimum 12 h. Dobro ohlađenu ju istresite iz zdjele i ukrasite po želji. Možete ju jednostavno premazati šlagom.
Ako koristite fondant najprije ju premažite butter cream-om pa obložite fondantom.
Mislila sam da će sve ići puno brže, ali i za ovu slatku bubicu mi je trebalo 4 sata. Za svaku mi treba toliko;(

Ali, kao što rekoh, isplatilo se.

Photobucket

I Vama će se isplatiti, probajte pa ćete vidjeti!
Evo presjeka:

Photobucket
- 00:01 - Komentari (38) - Isprintaj - #